SYSTEM POZYCJONOWANIA STRON GUGIEL

To dzięki niemu tu jesteś. Trafiłeś tu, ponieważ stosujemy strategię Gugiel dla naszego serwisu. Dla Ciebie również możemy to zrobić. Jesteśmy przekonani, że potrafimy zwiększyć ruch w Twoim serwisie i poprawić jego jakość, czyli zwiększyć ilość Twoich Klientów. Czym jest system pozycjonowania Gugiel?

System pozycjonowania stron Gugiel

GUGIEL TO NIE TYLKO POZYCJONOWANIE

Gugiel to coś więcej niż samo pozycjonowanie. To nowoczesne SEO. Gugiel to kompleksowa strategia marketingowa, której celem jest zwiększenie ilości Twoich Klientów a nie pozycji Twojego serwisu na zadane słowa kluczowe. System Gugiel to nasz autorski, opracowywany od 2009 roku system marketingowo-biznesowy realizujący 3 podstawowe cele:

Zwiększenie jakościowego ruchu na Twojej stronie. I to nie tylko w oparciu o pozycje Twojego serwisu w SERPach (SERP - Search Engine Results Page, podstrona z wynikami wyszukiwania). System Gugiel zwiększa ruch ze wszystkich kanałów: Social, Referral, Direct oraz Organic. Takie podejście zwiększa bezpieczeństwo Twojego serwisu, uodparnia Twój biznes w Internecie, uniezależnia go od częstych zmian w algorytmie Google oraz zmian trendów panujących w Internecie. System Gugiel dywersyfikuje oraz równoważy ruch, co przekłada się na jego stabilność i jakość.
Poprawa jakości ruchu. Jakościowy ruch to taki, który generuje Klientów dla Twojej firmy. Lepszy ruch na poziomie 1 000 wizyt miesięcznie, które wygenerują 20 klientów niż 10 000 "internetowych gapiów", którzy nie są zainteresowanie Twoimi usługami czy produktami. System Gugiel pomoże Ci osiągnąć ten cel.
Poprawa WW. Twojego wizerunku i widoczności w Internecie. Internet to nie tylko wyszukiwarka Google, social media czy youtube. Dzięki Gugielowi będziesz widoczny wszędzie tam, gdzie są Internauci – czyli Twoi potencjalni Klienci. System Gugiel bazuje na grupie docelowej dla Twoich produktów i usług. System Gugiel dotrze do każdego Klienta, który aktualnie potrzebuje Twoich usług lub produktów.

REKLAMA W INTERNECIE?

Reklama w internecie

System Gugiel to nie jest kolejna oferta reklamy w Internecie. Nie jest to również kolejne połączenie kampanii linków sponsorowanych (Google AdWords) z pozycjonowaniem płatnym za efekt. Owszem, Gugiel to działania reklamowe, jednak na szeroką skalę oraz wzbogacone o specjalistyczną wiedzę z zakresu zachowań użytkowników Internetu, ich przyzwyczajeń oraz oczekiwań. System Gugiel ma na celu wykreowanie Twojej firmy jako lidera w swojej dziedzinie na rynku, na którym działasz. Strategia Gugiel sprawdza się najlepiej w działaniach lokalnych, dla firm o zasięgu lokalnym – na poziomie miasta lub województwa.

NA CZYM POLEGA STRATEGIA GUGIEL?

Strategia Gugiel to kompleksowe podejście do prowadzenia biznesu w Internecie. Podstawowym elementem dla wdrożenia systemu Gugla jest szybka, responsywna, użyteczna (UX) i dobrze zoptymalizowana strona internetowa.

Wynik wyszukiwania na zapytanie brandowe
Wynik wyszukiwania lokalnego w Google dla zapytania o markę (brand).

Jeśli jeszcze nie posiadasz strony internetowej to nic straconego – możemy stworzyć ją dla Ciebie w ramach systemu Gugiel. Zrobimy to chętnie i porządnie, bo z doświadczenia wiemy, że skuteczna strona internetowa to kluczowy element strategii dla Twojego biznesu w Internecie.

Jeśli już posiadasz stronę internetową to wdrożenie Gugla zaczynamy od wykonania jej audytu pod kątem SEO oraz UX. Następnym krokiem będzie wdrożenie zmian (i optymalizacji ON-SITE) wykazanych w audycie. Dopiero gdy strona internetowa będzie prawidłowo przygotowana pod kątem SEO, UX, prędkości działania oraz z użyteczną wersją responsywną (dla urządzeń mobilnych) możemy wdrożyć strategię Gugiel.

Skuteczna strona internetowa to tylko narzędzie. Narzędzie, którym system Gugiel potrafi się posługiwać. W dalszych działaniach strategia Gugiel wykorzystuje:

Strategia Gugiel.pl
  • Pozycjonowanie lokalne
  • Optymalizacja treści na stronie (SEO)
  • Kampanie Content Maketingowe
  • User Experience (UX) oraz Search Experience Optimisation (SXO)
  • Kampanie CPC (reklama płatna, Google AdWords)
  • ePR (Public Relations w Internecie)
  • Buzz marketing (marketing szeptany)
  • Social media marketing
  • E-mail marketing
  • Remarketing
  • Marketing automation
  • Analityka ruchu i konwersji
  • Link building
  • Reklama w mapach Google
  • Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie lokalne

Jak pokazują badania najbardziej skuteczna metoda pozyskiwania Klientów w Internecie dla firm o lokalnym zasięgu (miasto, województwo a nawet dzielnica). Kierunek rozwoju algorytmu Google – z roku na rok obserwujemy wzrost wpływu lokalizacji użytkownika na wyniki wyszukiwania. Nic w tym dziwnego, skoro 78% użytkowników poszukujących lokalnych usług lub produktów dokonało ich zakupu od razu lub w późniejszym czasie. Ponadto aż 56% wszystkich wyszukiwań produktów lub usług to zapytania lokalne, przy czym dla smartfonów to już aż 88%, a 84% to wynik użytkowników tabletów.

Należy również wspomnieć, że wyszukiwanie lokalne to już od dawna nie tylko te frazy, w których użytkownik dopisał miasto, województwo lub dzielnicę typu „agencja reklamowa katowice” czy „reklama katowice”. Wyszukiwanie lokalne to takie, w której użytkownik szuka produktu lub usługi znajdując się w danej lokalizacji – precyzyjniej – którego urządzenie identyfikuje się z danej lokalizacji. Google od dawna realizuje tą funkcjonalność z wykorzystaniem mechanizmu geolokalizacji urządzeń (komputerów, tabletów, smarftonów).

Jak działa lokalne SEO
Wynik wyszukiwania lokalnego w Google - Katowice
Wynik wyszukiwania lokalnego w wyszukiwarce Google - Katowice.

Optymalizacja treści na stronie

Optymalizacja treści na www

Czyli dokładnie SEO – Search Engine Optimization. Jest to szereg działań technicznych wykonywanych w kodzie źródłowym strony internetowej, celem nadania treści odpowiedniego znaczenia w odpowiedni sposób. Jest to realizowane poprzez odpowiednią semantykę oraz syntaktykę kodu i treści znajdujących się w serwisie, ich odpowiednią architekturę oraz nawigację.

UX oraz SXO

User Experience (UX) czyli szeroko pojęta użyteczność stron internetowych - nauka badająca odczucia użytkowników związane z odbiorem strony internetowej. Wiedząc jakie są przyzwyczajenia użytkowników, ich preferencje, odczucia oraz oczekiwania jesteśmy w stanie przygotować i pokazać dokładnie te treści, których szukają… maksymalizując przy tym konwersję (oczekiwane działanie wykonane przez odbiorcę).

Search Experience Optimization (SXO) to odpowiednik UX dotyczący odczuć użytkowników związanych z odbiorem strony w wynikach wyszukiwania Google. Jest to idealne miejsce na zwiększenie konwersji strony poprzez dostarczenie użytkownikowi odpowiedniego tytułu, opisu oraz miejsca docelowego, w którym powinien się znaleźć klikając w naszą stronę.

User Experience (UX) oraz Search Experience Optimization (SXO)

Content marketing

Content marketing

Jedna z najbardziej popularnych metod marketingu internetowego w ostatnim czasie. Przy tym równie często błędnie interpretowana i wykonywana przez specjalistów SEO metoda pozycjonowania stron www (mylona z preclowaniem). Bez wątpienia najskuteczniejsza metoda pozyskiwania ruchu na strony www, której efektem ubocznym może być również solidny link building (pozyskiwanie linków). Są to działania promujące serwis – w postaci artykułów, poradników, video, infografik i innego rodzaju zasobów. Idealna metoda do wzmacniania kanałów ruchu takich jak referral, organic czy direct.

Linki sponsorowane - reklama płatna

Kampanie CPC (Cost-Per-Click) to płatna reklama polegająca na rozliczeniu za kliknięcie użytkownika w nasz link sponsorowany. Najpopularniejszym systemem jest ten od samego Google – AdWords. Działania bardzo dobrze uzupełniające strategię SEO, szczególnie w pierwszej fazie pozycjonowania z powodu dłuższego czasu potrzebnego na uzyskania efektów z wykorzystaniem innych metod (efekty działań SEO są zazwyczaj widoczne po 4-6 miesiącach od rozpoczęcia prac). Dzięki kampaniom CPC możemy wygenerować ruch na stronie praktycznie „od ręki”. Kampanie stosowane są również w celu zajmowania jak największej przestrzeni w wynikach wyszukiwania przez promowaną stronę.

Reklama CPC

Public Relations w Internecie

Public Relations

Metoda wykorzystywana w celu budowania świadomości marki, zwiększenia ruchu oraz pozyskiwania mocnych linków do naszej strony. Polega na publikowaniu notek prasowych oraz budowaniu relacji biznesowych z dziennikarzami oraz autorami innych serwisów internetowych.

Marketing szeptany

Marketing szeptany (Buzz Marketing) to bardzo skuteczna metoda do pozyskiwania jakościowego ruchu, trafiająca bezpośrednio do naszej grupy docelowej. Efektem ubocznym działań związanych z marketingiem szeptanym jest również pozyskiwanie dobrej jakości linków, przekładających się bezpośrednio na nasze pozycje w wynikach wyszukiwania. Buzz marketing to również idealne narzędzie do kreowania wizerunku w Internecie oraz pozyskiwania wzmianek brandowych o naszej marce. Najwyższą skuteczność tej metody uzyskamy w połączeniu z wykorzystaniem narzędzi do monitoringu internetu (np. Brand24 lub Sentione).

Buzz marketing

Social media marketing

Social media marketing

Serwisy społecznościowe takie jak Facebook, Twitter, Google+ czy Youtube to idealne miejsce do promocji naszego biznesu w Internecie. Serwisy społecznościowe są naturalnym miejscem do wzmacniania wizerunku naszej marki czy też stosowania marketingu wirusowego (viral marketing).

E-mail marketing

Zastanawiasz się co ma wspólnego e-mail marketing i SEO? Bardzo dużo. Jest to bardzo dobry sposób na poznanie potrzeb Twoich potencjalnych klientów. Z jego pomocą realizuje się następujące procesy: programy lojalnościowe, promocje konsumenckie, badania marketingowe czy działania public relations.

E-mail marketing

Remarketing

Remarketing

Odniosłeś kiedyś wrażenie, że reklama "śledzi Cię" w Internecie? Jeśli tak, to prawie na pewno był to remarketing. Metoda ta nie ma bezpośredniego przełożenia na SEO naszej witryny, jednak stanowi idealne narzędzie, za pomocą którego możemy poprawić współczynnik konwersji – tzn. daje nam drugą szansę na to, by skłonić użytkownika, który nas już odwiedził do wykonania akcji, na której nam zależy (złożył zamówienie, wysłał formularz etc).

Marketing automation

Automatyzowanie działań marketingowych z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania i narzędzi monitorujących Internet może dać nam przewagę nad naszą konkurencją. Marketing automation ułatwia nam zbieranie danych, analizę potrzeb naszych klientów, ułatwia i przyspiesza kontakt z nimi. Dzięki temu możemy przygotować lepszą, bardziej spersonalizowana ofertę dla naszych Klientów, zwiększając tym samym konwersję.

Automatyzacja procesów marketingowych

Analiza ruchu i konwersji

Analityka stron internetowych

Kluczowa rzecz nie tylko w systemie Gugiel, ale również każdej innej strategii marketingowej. Doświadczony analityk potrafi tworzyć niezliczoną ilość analiz prowadzących do niezliczonej ilości słusznych wniosków, dzięki którym jesteśmy w stanie zwiększać ruch na stronie, jego jakość, poprawiać ofertę, przepływ użytkowników, ich zaangażowanie na stronie aż po wyprzedzanie działań konkurencji. Weryfikuje słuszność i kierunek strategii marketingowej. Optymalizuje koszty maksymalizując zysk.

Raport z Google Analytics dotyczący ruchu na stronie internetowej
Podstawowy raport generowany przez Google Analytics ukazujący wielkość i jakość ruchu na stronie www.

Link building

Link building czyli strategia pozyskiwania linków do naszej witryny. To wciąż jeden z najważniejszych sygnałów dla robotów Google świadczący o jakości serwisu. Nie liczy się jednak już ich ilość, a jakość. Cała sztuka polega na tym, by pozyskiwać linki naturalne wysokiej jakości. Naturalne wysokiej jakości, czyli jakie? Takie, które generują ruch. Jeśli pozyskamy link w który użytkownicy będą chętnie klikać i trafiać po tym kliknięciu na treści, których oczekiwali, oznaczać to będzie, że link jest dobrej jakości. System Gugiel implementuje własną, dopracowywaną od wielu lat metodę link buildingu.

Sposoby linkowania

Reklama w mapach Google

Google Moja Firma (google my business)

Obecność na mapach Google jest kluczowa dla firm o zasięgu lokalnym. Jest również kluczowa z punktu widzenia pozycjonowania lokalnego. Jej odpowiednia konfiguracja oraz promocja przekłada się bezpośrednio nie tylko na widoczność naszej firmy na mapach, ale również na widoczność naszego serwisu w wynikach wyszukiwania dla lokalnych fraz kluczowych. Dzięki dobrze skonfigurowanej i promowanej mapie możemy wygenerować kilkadziesiąt tysięcy jej wyświetleń w skali miesiąca.

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie szerokie to wypadkowa, skutek uboczny działań realizowanych w ramach systemu Gugiel. Dzięki naszym działaniom Twój serwis będzie zajmował wysokie pozycje na frazy niszowe, bardzo konkretne, które generują mniejszy ruch niż frazy główne (ogólne), ale o zdecydowanie wyższym współczynniku CTR (Click-Trough-Rate, stosunek między liczbą kliknięć a wyświetleniami w wynikach wyszukiwania). Ruch z tzw. „szerokiego ogona” (pozycjonowanie szerokie) lepiej konwertuje – tzn. tacy Klienci chętniej kupują produkt lub usługę, ponieważ wynika to z samego zapytania jakie skierowali do wyszukiwarki – zazwyczaj bardzo konkretnego, np. „samsung galaxy s5 16gb sklep”.

Pozycjonowanie long-tail

UCZCIWE ROZLICZENIE ZA EFEKT

Rozliczenie za skuteczność

Rozliczenie za efekt może być uczciwe i z korzyścią dla obu stron. Nie mamy jednak na myśli „rozliczenia za pozycję”. Pozycjonowanie „za efekt (rozliczenie za pozycję)” jest złe, ponieważ bezpośrednio zmusza agencję SEO do pracy tylko i wyłącznie nad wybranymi słowami kluczowymi (za które dostają wynagrodzenie). Takie podejście nie jest ani naturalne, ani bezpieczne dla strony Klienta. System Gugiel w ogóle jest nie do zrealizowania w tym modelu rozliczeń – agencja SEO nie ma budżetu na wytworzenie materiałów/treści niezbędnych do stosowania innych form promocji (poza pozycjonowaniem).

Rozliczenie za promocję w strategii Gugiel składa się z dwóch części. Z części pierwszej, stałej, abonamentowej + premii za efekt. Część abonamentowa ma za zadanie umożliwić nam cykliczne generowanie kontentu (teksty, narzędzia etc) niezbędnego do realizacji strategii Gugiel. Jako efekt rozumiemy:

Warto jednak podkreślić, iż jasno i transparentnie określamy co w ramach części abonamentowej Klient otrzymuje każdego miesiąca.
Zazwyczaj są to:

ILE TO KOSZTUJE

To jak z pytaniem "ile kosztuje samochód"? Koszt zależy przede wszystkim od konkurencyjności danych usług i produktów w regionie, w którym będziemy wdrażać system Gugiel. Wbrew pozorom duże miasto nie oznacza zawsze wyższych kosztów związanych z promocją. Dla przykładu firma A z Gliwic działająca w branży Y potrzebowała budżetu na poziomie 1500zł netto miesięcznie by wypromować się na konkretne usługi, podczas gdy konkurencyjna firma B z Katowic zmieściła się w budżecie 700zł netto miesięcznie promując się na te same usługi co firma A.

Budżet od którego można wdrożyć skutecznie strategię Gugiel dla mniej konkurencyjnych biznesów to ok 400zł netto/miesięcznie. Są jednak branże dla których potrzeba znacznie większych budżetów, rzędu kilku tysięcy złotych miesięcznie. Wielkość budżetu zazwyczaj przekłada się na prędkość i wielkość uzyskanych efektów.

KTO KORZYSTA Z SYSTEMU GUGIEL

Firmy wykorzystujące system Gugiel.pl

Tego niestety nie możemy Ci powiedzieć. Szanujemy naszych Klientów i respektujemy podpisane umowy. Aktualnie wdrażamy system Gugiel u kilkudziesięciu klientów. Jesteśmy spółką obecną na rynku od 2008 roku i zrealizowaliśmy do tej pory kilkaset projektów – zarówno tych dużych jak i małych. Umów się na spotkanie lub kawę i poznaj nas, nasze możliwości i case study.

Linki do źródeł danych statystycznych:
http://searchengineland.com/study-78-percent-local-mobile-searches-result-offline-purchases-188660
http://searchengineland.com/research-56-percent-go-searches-carry-local-intent-190655

CHCESZ WYKORZYSTAĆ SYSTEM GUGIEL U SIEBIE? TAK, CHCĘ OFERTĘ W 24H!

x

Chcę wykorzystać system Gugiel u siebie

Oczekujesz konkretów? Potraktuj nas poważnie. Podaj budżet jaki chciałbyś przeznaczyć miesięcznie na działania promocyjne swojego serwisu, a przygotujemy dopasowaną do Twoich potrzeb ofertę, która przyniesie najwięcej korzyści dla Twojego biznesu. Dobierzemy strategię optymalną dla Twojego biznesu oraz określimy jasno i transparentnie warunki naszej współpracy. Bez zobowiązań w 24 godziny!

TAK, CHCĘ OFERTĘ W 24H!